Serwis
Naszym klientom zapewniamy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zakupionych urządzeń. W ofercie także montaż i szkolenia z obsługi urządzeń gastronomicznych zakupionych w naszej firmie. Zakupione produkty gwarancyjne serwisujemy w siedzibach producentów, głównie bezpośrednio u klienta poprzez serwisantów mobilnych rozmieszczonych na terenie całej Polski. Pozwala nam to na szybką reakcję po otrzymaniu zgłoszenia. Certyfikowani serwisanci to wykwalifikowani i doświadczeni pracownicy, którzy dzięki dostępu do magazynów części świadczą usługi w możliwie najkrótszym terminie.
Nasi klienci mają również do dyspozycji platformę serwisową na naszej stronie, dzięki której mogą dokonać zgłoszenia.
Zakres oferty serwisu Lodo:
- montaż urządzeń
- przeglądy urządzeń
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń
- diagnoza, pomoc techniczna oraz doradztwo
- części zamienne do oferowanych urządzeń
- montaż urządzeń
- przeglądy urządzeń
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń
- diagnoza, pomoc techniczna oraz doradztwo
- części zamienne do oferowanych urządzeń