Częste pytania

Nie znalazłem produktu którego szukam w Waszej ofercie. Czy jest możliwość zamówienia go dla mnie?

W sklepie internetowym prezentujemy tylko niewielką część oferowanych przez nas produktów. Cały czas wprowadzamy nowy asortyment. Jeżeli potrzebujesz produktu z zakresu wyposażenia gastronomii, którego nie ma w ofercie sklepu - skontaktuj się z nami. Sprawdzimy jego dostępność.

Czy od prezentowanych cen w sklepie można uzyskać dodatkowy rabat?

Kupując z sklepie internetowym LODO - kupujesz z rabatem. Wszystkie produktu prezentowane w naszej ofercie mają obniżoną cenę w stosunku do cen katalogowych producenta i są konkurencyjne względem tego co oferują innę sklepy internetowe. Oczywiście przy większych zamówieniach istnieje możliwość negocjacji ceny końcowej i uzyskania jeszcze większego rabatu.

Czy kupując w Waszym sklepie internetowym muszę się rejestrować?

Zakupy w naszym sklepie internetowym nie wymagają rejestracji. Wystarczy w ostatnim kroku zamówienia podać tylko dane firmy do faktury i adres na który ma być realizowana wysyłka zamówionego towaru. Zamówienie można wysłać także przez pocztę e-mail na adres: biuro@lodo.pl, lub złożyć telefonicznie 56 307 07 08 / 791 367 367

Nasi partnerzy

Copyright 2015 LODO. Wszelkie prawa zastrzeżone

Czas generowania: 0.229 sek

Projekt: www.8k.com.pl

Wykonanie: www.kotnis.pl